T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen "Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar" ve 4857 sayılı İş Kanunu uyarınca İlçemiz Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına 2 (iki) Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi unvanlı belirsiz süreli sözleşmeli personel alınacaktır. Buna ilişkin detaylı açıklamalar aşağıda belirtilmiştir.
A- ADAYLARDA ARANACAK GENEL ŞARTLAR
1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
2- Medeni Haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak.
3- Başvuru tarihi itibariyle 18 yaşını bitirmiş ve 35 yaşını doldurmamış olmak.
4- Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da tecilli olmak.
5- Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
6- Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
B- ADAYLARDA ARANACAK ÖZEL ŞARTLAR
1- 4 yıllık (lisans) Yüksek Öğretim Kurumlarının İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, Eğitim Fakültesi veya Fen-Edebiyat Fakültelerinden mezun olmak.
2- 2019 veya 2020 yılı Kamu Personeli Seçme sınavlarında KPSSP3 puan türünden en az 60 puan almış olmak.
3- Seyahat engeli bulunmamak, görevini devamlı yapmasına engel bir sağlık sorunu bulunmamak.(Her türlü coğrafi ve iklim koşullarında görev yapabileceğini gösterir sağlık raporu, işe alınması kesinleşen adaylardan istenecektir.)
4- Sosyal İletişim Becerisine sahip olmak.
5- Adli sicil kaydı bulunmamak.
6-İlan tarihi olan 24.03.2021 tarihi itibari ile son 6 (altı) aydır kesintisiz olarak Kilis ili sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak.
7-En az B sınıfı ehliyete sahip olmak ve aktif olarak araç kullanabiliyor olmak.
8-Bilgisayar programlarını biliyor ve kullanabiliyor olmak,(Özellikle Word, Excel, Powerpoint vb. ofis programlarını iyi derecede kullanabilmek.).
C- BAŞVURU BİLGİLERİ
Başvurular online olarak Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün www.sosyalyardimlar.gov.tr adresindeki SYDV Personel alım ilanlarından ya da http://app.aile.gov.tr/vakifilan/ https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/ adresinden yapılacaktır. Online başvurular 24.03.2021- 31.03.2021 tarihleri arasındadır. Başvurular 31.03.2021 Çarşamba günü mesai bitimine kadar yapılacaktır. Personel alımı ile ilgili genel şartlar ve özel şartlar ile diğer hususlara Musabeyli Kaymakamlığı internet sitesinden (www.musabeyli.gov.tr.) ulaşılabilir. Mülakata girmeye hak kazananların ve mülakatı kazananların listesi www.musabeyli.gov.tr adresinden duyurulacak olup kişilere ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Bu bildirim tebligat yerine geçecektir.
D- BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ YERLEŞTİRME SONUÇLARININ DUYURULMASI VE ATAMALARIN YAPILMASI
1- Online olarak başvuran adaylar istenilen şartları taşıdıklarını gösteren aşağıdaki belgelerin aslını veya tasdikli fotokopilerini 02.04.2021 tarihi Cuma günü mesai bitimine kadar şahsen Pınar Mah. Fevzi Çakmak Bulvarı No:39/1 Musabeyli Kaymakamlığı Zemin Kat adresinde bulunan Musabeyli Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına teslim edeceklerdir. Adaylar ilgili belgeleri vakfa teslim ettikten sonra sistem tarafından KPSS puanlarına göre en yüksekten başlanarak sıralanacak ve alınacak personel sayısının 5 (beş) katı olan 10 (on) kişi mülakata alınacaktır. Son sıradaki aday ile aynı puanı almış adaylar da mülakat listesine eklenecektir. Online başvuruda bulunduğu halde gerekli belgeleri süresi içinde vakfımıza teslim etmeyen adayların başvuruları mülakat listesinde değerlendirmeye alınmayacaktır. Eksik evrak veren veya mülakata katılmayan aday hakkını kaybedecektir.
2- Mülakat 08.04.2021 Perşembe Günü saat 10:00 da Musabeyli Kaymakamlık Toplantı salonunda yapılacaktır. Mülakat puanı 100 puan üzerinden değerlendirilecek olup 60 puan altında alanlar başarısız sayılacaktır. Puan dağılımı aşağıdaki tabloda gösterildiği gibidir.
Hareketleri, kişilik özellikleri, mesleğe uygunluk, strese dayanıklılık, ikna kabiliyeti, özgüveni, liyakat ve temsil kabiliyeti |
40 Puan |
Alan Bilgisi, 3294 sayılı Vakıf Kanunu, 28 Aralık 2011 tarihli 28156 sayılı resmi gazetede yayınlanan Genel Sağlık Sigortası HK. Yönetmelik, Türk Dilini kullanabilme yeteneği ve ifade gücü |
20 Puan |
Bilgisayar kullanabilme düzeyleri (Word, Excel ve Powerpoint programlarını kullanabilme, grafik ve slâyt hazırlama) |
20 Puan |
Genel Yetenek, Genel Kültür |
20 Puan |
TOPLAM (Mülakat Puanı) |
100 Puan |
3- Başarı puanı sıralaması KPSS puanının % 50 si, mülakat puanın % 50 sinin toplamı ile belirlenecektir. Başarılı olmak için 100 üzerinden en az 65 almak gerekmektedir. Mülakat sonucunda başarılı olanların içerisinden en yüksek puan alanlar arasından Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi için 2 aday (Başarı puanı sıralamasına göre) Mütevelli heyet kararı üzerine Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğüne bildirilecektir. Genel Müdürlük değerlendirme sonucunda Vakfımıza sistem üzerinden göreve başlatılması istenilen personeller internet sitesinde (www.musabeyli.gov.tr) yayınlanarak işe başlatılacaktır.
4- Adayların evrakları üzerinden yapılan kontrollerde istenilen pozisyon için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar tutanağa bağlanarak atamaları yapılmayacak ve sözleşmeleri imzalanmayacaktır.
5- İşe başladıktan sonra aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları mütevelli heyeti kararı üzerine iptal edilecektir.
6- Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.
E-MÜLAKATTAN ÖNCE İSTENİLECEK BELGELER (Online olarak başvuran herkes getirecektir)
1- Nüfus Cüzdan aslı ve fotokopisi veya noter onaylı sureti (T.C.no üzerinde yazılı olacak)
2- Nüfus Aile Kayıt Örneği.
3- Diploma veya bitirme belgesi (Aslı ve fotokopisi veya noter onaylı sureti)
4- KPSS P3 Sınav Sonuç Belgesi (Aslı ve fotokopisi veya noter onaylı sureti.)
5- Özgeçmiş (A 4 kâğıdının ön yüzünü geçmeyecek şekilde.)
6- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi.
7- Adli sicil kayıt belgesi
8- Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemine göre alınmış İkametgâh Belgesi
9-Son 6 ay içerisinde çektirilmiş 4 Adet vesikalık fotoğraf
10-En az B sınıfı Ehliyet belgesi.
F-MÜLAKATTAN SONRA İSTENİLECEK BELGELER
1- Tam teşekküllü hastaneden alınmış Sağlık Durum Belgesi
Sayılan belgeler sözleşme imzalanmadan önce Musabeyli Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına teslim edilecektir.
G-ÜCRETLER
Ücret: İşe alınacak personele 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı karar ile düzenlenen, Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen "Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar? ekindeki EK- ( I ) sayılı cetvelde gösterilen ve Fon Kurulunca belirlenen güncellenmiş ücret ödenecektir.
G-İLETİŞİM BİLGİLERİ :
Pınar Mah. Fevzi Çakmak Bulvarı No:39/1 Musabeyli Kaymakamlığı Zemin Kat
Musabeyli Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
MUSABEYLİ/ KİLİS
Tel: 0348- 746 20 42
Fax:0348 746 22 63
İlanen Duyurulur